W skład zestawu wchodzą:
- Nody - urządzenia lokalizowane w przestrzeni UWB przez technologię Smart Tag, wyposażone w zintegrowany wyświetlacz i funkcjonalność help (node klient) i response (node pracownik),
 - Anchor - urządzenia lokalizujące, tworzące system, w którym znajdują się nody Gateway - urządzenie pozwalające na przesył między nodami informacji niezwiązanych z lokalizacją (help/response/komunikat) oraz na komunikację noda z aplikacją kasjera (Gateway)
 - Oprogramowanie wbudowane wewnątrz urządzeń anchor i node, które realizuje funkcję wyznaczania lokalizacji i komunikacji przez UWB,
 - Oprogramowanie wbudowane wewnątrz urządzenia Gateway
 - 
                    Aplikacja kasjera, z możliwością zainstalowana na urządzeniu w dwóch trybach:
                    
- Tryb Kasjera - aplikacja dedykowana kasie pierwszeństwa do monitu liczby osób z nodami na terenie sklepu i ich położenia względem kasy.
 - Tryb POK (Punktu Obsługi Klienta) - aplikacja pozwalająca zarządzać statusami nod’ów, i śledzić położenie wydanych nod’ów.
 
 
Zastosowanie
- 
            
MONITOROWANIE LICZBY
I LOKALIZACJIosób z grupy docelowej w sklepie, w celu zapewnienia dostatecznej liczby asystentów oraz precyzyjnego wskazania osoby zgłaszającej potrzebę doraźnej asysty
 - 
            
SPRAWNE ZARZĄDZANIE
OBSŁUGĄklientów w kasach pierwszeństwa, zwiększające ich dostępność i płynną obsługę
 - 
            
ŚWIADCZENIE USŁUGI
DORAŹNEJ ASYSTYstadiony, wystawy, targi, parki rozrywki, hotele
 - 
            
Urządzenia są oparte o opracowaną przez IoT technologię UWB, pozwalającą na lokalizowanie osób z kilkunastu centymetrową dokładnością, co w zdefiniowanym obszarze np. wokół kas z pierwszeństwem przełoży się na rzeczywiste zwiększenie ich dostępności dla osób z grupy docelowej.
 - 
            
Przycisk help na nodzie klienta służy do wysłania sygnału o potrzebie asysty, z kolei najbliżej zlokalizowany dzięki urządzeniu Gateway pracownik może odpowiedzieć o podjęciu asysty przyciskiem response.
Informacje o lokalizacji klienta (sektor) oraz akceptacja prośby są wyświetlane na wkomponowanym w urządzenie wyświetlaczu. Rozwiązanie technologiczne niespotykane dotychczas w technologii UWB. 
Parametry techniczne i konstrukcja
Do kluczowych parametrów technicznych zestawu urządzeń Help&Care należą:
- niski poziom emisji urządzeń, odporny na pracę innych systemów wąskopasmowych, pozwalający na niezakłócone i niezawodne działanie systemu,
 - prosta konstrukcja urządzeń pozwalająca na ich miniaturyzację oraz intuicyjne użytkowanie,
 - wytrzymała obudowa odporna na zniszczenia, chroniąca elektronikę i wyświetlacz, niewielkie zapotrzebowanie na energię, bezinwazyjne ładowanie nie wpływające na pracę lub proces zakupowy, zastosowanie akumulatora w postaci baterii litowo-polimerowej, niewielka waga pozwalająca na wygodne i elastyczne użytkowanie.
 
Kluczowe cechy obudowy i konstrukcji urządzenia, które powstały dzięki analizie i prototypowaniu w profesjonalnym procesie projektowym:
- elementy mocowania urządzenia (opaska na rękę, możliwość zawieszenia przy pomocy “smyczki”), przycisk help/response, zaprojektowany w sposób intuicyjny w użyciu, eliminujący incydentalną aktywację
 - ekran, prezentujący czytelne komunikaty,
 - przyciski on/off urządzenia zapewniające oszczędność baterii,
 - dioda informująca o stanie urządzenia (włączone/wyłączone/niski stan baterii),
 - dioda informująca o stanie baterii (naładowane/w trakcie ładowania),
 - sygnał akustyczny Buzzer.